مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-04سياسي

رزمایش کمک مومنانه| اهدای 700 میلیون تومان توسط کمک مردم فریدونکنار در مرحله دوم


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: 700 میلیون تومان در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط مردم فریدونکنار به نیازمندان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول نهاد  نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در مصلی قدس شهرستان فریدونکنار همزمان با ماه محرم حسینی، بیان کرد: برگزاری این رزمایش با هدف کمک به مردمی که در پی شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیدند و یا در شرایط سخت، زندگی را می گذرانند، انجام شده است.

*حضور در رزمایش مومنانه سیلی محکم به آمریکایی هایی بود که ماسک می دزدند وی افزود: مردم این شهرستان همزمان با فرمان مقام رهبری در خصوص شرکت در رزمایش مومنانه با گذشت از مال و انفاق پای کار آمدند و امروز در دومین مرحله از این رزمایش قرار دارند که ارزش پولی کمک های مومنانه در این مرحله در فریدونکنار  به 700 میلیون تومان می رسد، این حرکت دشمن به عقب می راند.

تسخیری تصریح کرد: آمریکایی ها پس از همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان، مردم ایران را هدف قرار داده و تصمیم به محاصره بیشتر برای تسلیم کردن این مردم گرفتند، ولی مردم ما سیلی محکمی بر دهن آمریکایی ها زدند و این تهدید را تبدیل به فرصت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مومنانه| اهدای 700 میلیون تومان توسط کمک مردم فریدونکنار در مرحله دوم

رزمایش کمک مومنانه| اهدای 700 میلیون تومان توسط کمک مردم فریدونکنار در مرحله دوم